Dažniausiai užduodami klausimai
Visas, kurios nerado vietos jūsų namuose: telefonai, planšetės, nešiojami kompiuteriai, išmanieji laikrodžiai ir apyrankės.
Pardavimai vyksta saugiai per portalą, niekada nebūsite apgauti. Nepavykus sandoriui visada grąžinami pinigai. Pirkėjas susigrąžina visus pinigus (papildomi mokesčiai netaikomi.) Pardavėjas išsiuntęs prekes pinigus gauna kai pirkėjas gauna siuntą.
- Paskelbkite prekės pardavimą ir pardavus bei pirkėjui patvirtinus sėkmingą sandorį, jūsų piniginė pasipildys atitinkama suma.
- Pakvieskite draugą prisijungti ir gaukite premiją.
- Prekės siunčiamos per Omniva arba LPexpress paštomatus, siuntimą apmoka pirkėjas
Pardavėjas gavęs pranešimą, kad apmokėta už prekę/es ir siuntos kodą, turi per 5 dienas išsiųsti ir informuoti pirkėją. Pirkėjas atsiėmęs siuntą iš paštomato per 24 val. turi patvirtinti apie siuntos gavimą arba pateikti pretenziją jei yra kažkokių problemų. Vėliau pretenzijos nepriimamos.
Neišsiuntus siuntos per 5 dienas, laikoma kad sandoris neįvyko. Tokiu atveju pirkėjui grąžinama visa sumokėta suma.
Prašome gerbti vieni kitus ir jei negalite sandorio užbaigti, būtinai informuokite mus.
Prekės siunčiamos per Omniva arba LPexpress paštomatus.
Pirkėjas pasirenka prekės pristatymo būdą ir apmoka už siuntimą. Pardavėjas gauna siuntos kodą ir išsiunčia siuntą.
Siuntimo instrukcijos yra paštomatų tinklalapiuose:Tinkamai supakuokite siuntą, kad siuntimo metu nebūtų pažeista.
Prekės siunčiamos per Omniva arba LPexpress paštomatus. Turint siuntos kodą galima stebėti siuntos pristatymo procesą:
- Pardavėjas gali nemokamai paskelbti apie parduodamą prekę. Galima kasdien reklamuoti / iškelti savo prekę į viršų.
- Pirkėjas moka kainą nurodytą prie parduodamos prekės ir siuntimo mokestį, kuris nurodomas prieš apmokėjimą.
- Pirkimas saugus, nepavykus sandoriui pinigai grąžinami į jūsų VM sąskaitą.
- Pinigai už parduotas prekes gali būti pervedami į banko sąskaitą, imamas 1.00 € pavedimo mokestis, nepriklausomai nuo pervedamos sumos.
- Norint sutaupyti, galima gautus pinigus išleisti kitų prekių pirkimui, taip sutaupoma pervedimo mokesčiai.
- Pirkėjo ir pardavėjo matomos kainos gali skirtis dėl taikomų mokesčių.
Pirkėjo sumokėti pinigai yra „įšaldomi“ kelių dienų laikotarpiui, kol pirkėjas patvirtina, jog prekę gavo. Tuomet pinigai pasiekia pardavėjo sąskaitą. Tokiu būdu užtikrinama sandorio saugumą. Visą informaciją matysite pardavimo proceso metu, sekite instrukcijas.
Visi pardavėjai pinigus gali persivesti į savo patvirtintas banko sąskaitas.
Panaudokite slaptažodžio priminimo formą, kurią galima rasti žemiau prisijungimo formos arba paspaudus šią nuorodą slaptažodžio priminimas
Nurodykite el. pašto adresą, kurį įvedėte registruodamiesi ir sekite tolimesnes instrukcijas. Jei registravotės jungiantis per socialinius tinklus, nurodykite socialinei paskyrai naudotą el.pašto adresą.
Spaudžiate [Jūsų vardas] -> Profilis -> Paskyros administravimas -> Ištrinti paskyrą.
Bus ištrinti visi jūsų duomenys, pinigai esantys virtualioje sąskaitoje ir visi skelbimai!
Jei portalas neužsikrauna teisingai, nematote tinklalapio dalių, kurias įpratę matyti, pirmiausia pabandykite prisijungti prie tinklalapio iš kitos naršyklės (Mozilla, Internet Explorer, Opera ar Google Chrome), kito kompiuterio ar išmaniojo įrenginio. Jei problema pastebima visuose įrenginiuose, užfiksuokite problemą ir atsiųskite ekrano nuotrauką administracijai. Jūsų pastabumas svarbus tobulint portalą ir išvengiant rimtesnių veikimo sutrikimų.
Jei sutrikimas pastebimas tik vienoje naršyklėje, turėtumėte ištrinti savo naršyklės cache atmintį. Tai galite padaryti naršyklės lange paspaudę mygtukų kombinaciją CTRL + F5 arba CTRL + R.